Profesjonalna recepcja w gabinecie stomatologicznym – organizacja stanowiska pracy, komunikacja z pacjentem (teoria + warsztaty)

Kategorie: Stacjonarny

Data kursu: 6 grudnia 2025, godz. 10 - 17

Lista życzeń Podziel się
Podziel Się Kursem
Link do strony
Dzielić się na portalach społecznościowych

O Kursie

Tematyka Kursu:

  • Cztery główne typy osobowości pacjenta
  • Model skutecznej rozmowy telefonicznej
  • System potwierdzania wizyt
  • Obsługa pacjenta w rejestracji – pierwsze wrażenie, odpowiednie rejestrowanie pacjentów
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Podstawy asertywności i analizy transakcyjnej
  • Badanie potrzeb pacjenta
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami pacjentów
  • Trudni pacjenci
  • System skutecznego przepraszania – opóźnienie, odwołanie wizyty
  • Budowanie profesjonalnych relacji z pacjentem
  • Budowanie prawidłowych relacji ze współpracownikami
  • Zasady dobrej współpracy z lekarzem
  • Dbanie o dobry wizerunek rejestracji medycznej
  • Schematy postępowania w pracy rejestratorki medycznej
  • Niezawodne sposoby i techniki usprawnienia pracy w recepcji
  • Formy i możliwości awansu zawodowego rejestratorki medycznej w zespole

Warsztaty praktyczne:

  1. Cztery główne typy osobowości pacjenta – ćwiczenia rozpoznania typów osobowości
  2. Potrzeby pacjenta – jak je spełnić? – ćwiczenia
  3. Rozmowa telefoniczna – ćwiczenia
  4. Obsługa pacjenta w rejestracji – pierwsze wrażenie, odpowiednie rejestrowanie pacjentów – ćwiczenia
  5. Trudny pacjent w recepcji – ćwiczenia

Harmonogram 

10:00 – Rozpoczęcie kursu

10:00 – 12:00 – Zajęcia teoretyczne

12:00 – 12:30 – Przerwa na lunch, herbatę, kawę i ciastko

12:30 – 14:00 – Ćwiczenia praktyczne

14:00 – 14:15 – Przerwa na herbatę, kawę i ciastko

14:15 – 16:45 – Ćwiczenia praktyczne

16:45 – 17:00 – Podsumowanie kursu oraz rozdanie certyfikatów i zaświadczeń ukończenia kursu

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.