Profesjonalna recepcja w gabinecie stomatologicznym – organizacja stanowiska pracy, komunikacja z pacjentem (teoria + warsztaty)

O Kursie
Tematyka Kursu:
- Cztery główne typy osobowości pacjenta
- Model skutecznej rozmowy telefonicznej
- System potwierdzania wizyt
- Obsługa pacjenta w rejestracji – pierwsze wrażenie, odpowiednie rejestrowanie pacjentów
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Podstawy asertywności i analizy transakcyjnej
- Badanie potrzeb pacjenta
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami pacjentów
- Trudni pacjenci
- System skutecznego przepraszania – opóźnienie, odwołanie wizyty
- Budowanie profesjonalnych relacji z pacjentem
- Budowanie prawidłowych relacji ze współpracownikami
- Zasady dobrej współpracy z lekarzem
- Dbanie o dobry wizerunek rejestracji medycznej
- Schematy postępowania w pracy rejestratorki medycznej
- Niezawodne sposoby i techniki usprawnienia pracy w recepcji
- Formy i możliwości awansu zawodowego rejestratorki medycznej w zespole
Warsztaty praktyczne:
- Cztery główne typy osobowości pacjenta – ćwiczenia rozpoznania typów osobowości
- Potrzeby pacjenta – jak je spełnić? – ćwiczenia
- Rozmowa telefoniczna – ćwiczenia
- Obsługa pacjenta w rejestracji – pierwsze wrażenie, odpowiednie rejestrowanie pacjentów – ćwiczenia
- Trudny pacjent w recepcji – ćwiczenia
Harmonogram
10:00 – Rozpoczęcie kursu
10:00 – 12:00 – Zajęcia teoretyczne
12:00 – 12:30 – Przerwa na lunch, herbatę, kawę i ciastko
12:30 – 14:00 – Ćwiczenia praktyczne
14:00 – 14:15 – Przerwa na herbatę, kawę i ciastko
14:15 – 16:45 – Ćwiczenia praktyczne
16:45 – 17:00 – Podsumowanie kursu oraz rozdanie certyfikatów i zaświadczeń ukończenia kursu


























































